Accepterad Bengt1 | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bengt1

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/abbelito06/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Lindroth

Vad är ditt discord namn? MulleMeck#7506

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Bengtsson och han är en lite äldre man som gillar bilar men det är lätt att lura honom för att han ramlade ner ifrån ett tak när han jobbade som snickare så nu förtiden har han lite svårt att minnas vissa saker och behöver ofta ha någon kompis med honom i vardagen som kan hjälpa till. Och han har även en del ovänner eftersom att han sysslade med att lura folk på bilar men det vill han ha en ändring på och istället hjälpa folk att inte bli lurade på sina bilköp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på några andra servrar tidigare men har inte fastnat för dom och har tyckt att dom har varit för oseriösa och nu skulle jag vilja bli medlem på UNIVE eftersom att jag tycker att det är en bra server med massor av folk som spelar en seriös och bra rp. Så jag skulle gärna vilja bli medlem och hjälpa till så att det blir en ännu bättre plattform för folk som vill spela seriös RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många rutinerade RP spelare och även nya folk eftersom att det är en av Sveriges största RP serverar och jag tycker att det är en bra blandning av olika sorters RP personligheter. Och även en server med bra support.

Hur hittade du Unive? Det var en kompis som tipsade om Unive så jag spelade ett tag med honom och tyckte att det var en bra server direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara och leva som min karaktär är och inte bara gå för pengar och spåra ut helt. För då finns det stor risk att man inte lever upp till sin karaktärs personlighet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra till att unive fortsätter att vara en bra plattform för alla som tycker om att spela RP seriöst. Och att även ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar bara på Unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag det tar den tid det tar.

Tillbaka