Nekad bengt07 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bengt07

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198151772929/

Ditt Hex-ID: steam:11000010b6a2b01

Vad är din discord tagg? bengt07.

Vem var det som bannade dig? ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-27 161913.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo då jag var med i en dc som folk satt och metagamade i som jag då inte visste, Jag var med i servern då jag ville spela Rainbiow six siege med mina vänner. Jag var inte med i dcn så länge då jag lämnade eftersom jag bara gick med där för att spela rainbow med mina vänner. Jag var absolut inte med där för att meta gamea jag satt också alltid mutad n är jag var inne och rpade. Men jag lämnade som sagt servern senare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och spelade rainbiow six siege, Och jag var inte inne på servern då!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel från första början eftersom att jag gick med i en server som dom satt och meta gamde i. Som jag då inte visste från början. Samt så var det också en kille som var med i den servern som hade skickat en GIF som Ludde var med på, Och jag har ingenting med den och göra jag vill inte vara involverad i den nånting! Det var som sagt jag som gjorde fel med att gå med i den dcn från första början jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det! Jag skulle som sagt bara va med i den för att spela rainbiw six siege med mina vänner.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad få gånger enda gången jag har blivit bannad var när jag var icke medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått med från första början jag skulle istället ha låtit bli att gå med, Jag ber som sagt om ursäkt för det jag skulle bara skita i att gå med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Att inte gå med i servrar som det är massa problemspelare i. Jag skulle istället spela rainbow six siege själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka