Nekad Bengt stefansson | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengt stefansson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 76561197964265196

Vad är din discord tagg? Almighty-plyen#5157

Vem var det som bannade dig? Goggle

Hur lång tid var din ban? 1 dag 24 timmar och 60 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Suntförnuft (du kan inte göra pull ups utan stång, sen slå inte en kille för han ska håll käft till dig) ~Retarden.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde pullops utan stång (i luften) och att jag sa håll käften till en kille

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var hos marja lisa och skulle köpa en bil och det var ganska mycket folk där men det fanns ingen personal där så jag stod och pratade med dem men efter ett tag så blev jag ganska uttråkad så jag gick in på animationer, sport/fritid för att göra lite armhävningar bara för skojs skull för att fördröja tiden men det blev fel istället för att göra armhävningar så tryckte jag på pullops och det är ju omöjligt att göra pullops i luften det förstår jag mycket väl själv så jag trycker på x för att sluta göra pullops nästan direkt och samtidigt så säger en kille (vad håller du på med) på ett nonchalant sätt enligt mig och dåsa jag käften tillbaka och kanske minuten efter så kommer det upp att jag har blivit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och skulle jag säga alltså jag förstår varför jag blev bannad med tanke på att jag gjorde pullops i luften för det är ju omöjligt men samtidigt så slutade jag göra pullops direkt jag märkte att jag gjorde det istället för armhävningar men jag tycker inte att jag skulle ha blivit bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag körde i för hög hastighet mot rött ljus, jag har lärt mig suntförnuft, att köra i laglig hastighet och inte köra för fort och att stanna när det är rött ljus.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha gått in på animationer överhuvudtaget utan jag skulle ha fortsatt att prata med mina vänner och sedan när den ena killen var nonchalant mot mig skulle jag bara ha tagit avstånd ifrån han istället för att säga (käften)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag inte ska vara otrevlig tillbaka bara för att nån är det mot mig. Sen att jag inte ska gå in på animationer på den platsen som jag var på utan att göra det på ett gym isället för att där får man göra pullops.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka