Nekad Bengt olofsson | Whitelist ansökning [Anton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengt olofsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/frallan06swag/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Fransson

Vad är ditt discord namn? DanTe#7952

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2021

Berätta om din karaktär. Dante Olofsson är en väldigt ödmjuk person, men kan sällan också vara ganska aggressiv. Dante är 27 år gammal. Han precis gått klart polis skolan och skulle gärna tänka sig att bli polis. Dante har 2 syskon, 1 brorsa och 1 syster. Dantes brorsa heter Gabriel, han är 23 år gammal och Dante skulle göra allt för Gabriel. Dante systrar heter Hilda. Hilda är 34 år gammal, Dante och Hilda har nästan tappat kontakten helt och hållet. När Dante var 7 dog hans mamma i en lavin när hon åkte skidor. Dantes pappa jobbade som hantverkare och hans mamma jobbade inom polisen. Och ända sen Dantes mamma dog har han velat bli polis. dante har några dåliga och några bra egenskaper, Dante är snäll och omtänksam men han har också temperament vilket gör honom väldigt arg. Dante är en väldigt driftig och gillar att jobba, på sin fritid gillar Dante att gymma eller laga mat. Dante har också ett stort intresse för bilar och att meka. Dante pappa är från Serbien och hans mamma är från Sverige.

Varför ska just du bli whitelistad? bidra med bra och seriös RP samtidigt som jag vill ha kul men mina vänner, även träffa nya trevliga karaktärer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker jag borde bli Whitelistad för att jag är ny på rp och känner att denna server passar mig bra.

Hur hittade du Multistaden? Hittade den genom server listan på Fivem och den verkade som en aktiv och bra server. Och tidigare hade en vän rekommenderat den också så jag tyckte att det var värt att prova.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och spela seriös rp med mina vänner iallfall från mitt perspektiv

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? har spelat lite på Swedish knight RP men jag vill variera lite.

Skrev att jag heter bengt olofsson för trodde bara det var kontot just här men min karaktär heter Dante olofsson

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka