Accepterad bengt olof | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bengt olof

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012649612/

Ditt Hex-ID: 11000013eba1a8c

Vad är din discord tagg? jörgen15#7199

Vem var det som bannade dig? att jag n ordet

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-08 205338.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för ja sa n-ordet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag blev tagen av polisen för ja råka slå han och då skrev jag miss i ooc och sen tog han i mig i typ fylle cell eller vad man ska säga och då så blev jag sur och skrek massa svor dommar och jag trodde jag hade stängt av knappen och jag skrek n ordet och sånt men ja fatta inte varför jag blev bannad först sen kom jag på att jag glömde muta ig och blev bara ännu mer sur och jag älsakr denna server och vill kunna fortsätta på denna server om ni skulle kunna hitta i hjärtat att ta bort bannen så kommer jag aldrig vara så slarvig igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban det var ja som gjorde fel men jag råka och ja trodde jag hade mutat ig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har adlrig blivit bannad innan detta e första gången för ja tar hänsyn till reglerna men denna gången var ett misstag och jag råkade glömma muta mig
:(((((

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat tänka mer på jag spelade och att jag borde kolla om jag håller inne knappen man snackar på ig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag adlrig mer kommer ens säga ordet fast jag e mutad och jag hoppas jag kan få en bann men inte en permanetad ban för jag älskar denna server och det är detta jag gör direkt när ja kommer hem från skolan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp jag förstår ta er tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka