Accepterad Bengt Nilsson | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengt Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/eqrwr/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Macke#5374

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktärer är en lite äldre man som gärna hänger upp sig och klagar på de nya trenderna och liknande saker. Han heter Bengt Nilsson, född 1961 och är en glad och troligtvis uppskattad som syns då många vill ha hans nummer. Han är inte egoistisk på något sätt och försöker hjälpa alla som frågar om hjälp. Om det är så att det kommer till kritan och han måste bli lite arg för att respekteras så tvekar han aldrig. Blir han påhoppad så tvekar han aldrig till och använda våld men han gör det bara när det behövs. I största allmänhet är en snäll och trevlig man som tar hand om de som förtjänar att bli det. Bengt älskar att se en person bli glad speciellt vid tillfällen där det handlar om ett bilköp då han älskar bilar och motorer. Han är duktig och flitig och har inga fiender vad han vet. Han skulle aldrig få för sig att bli kriminell då han tycker det är korkat. Bengt är även väldigt generös och delar gärna med sig och är inte så värst rädd om pengar då han gärna delar med sig av dem. Bengt kan dock vara lite småbusig och köra för fort men det är det grövsta han gjort. När Bengt var i 30 årsåldern jobbade han i en annan stad där han var bilfirma chef, han var tvungen o flytta på grund av att hans fru var tvungen o bo närmre hennes föräldrar. Bengt var med sin far i verkstaden redan vid 5 årsåldern och kollade på bilar men först när han var 14 så började meka med en egen bil. Detta ledde sedan till att sälja bilar som än gör idag.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är aktiv och fivem är för nuvarande det ända jag kör och jag har fastnat för er server efter att ha spelat på den ett tag och den verkar väldigt bra. Jag skulle se mig själv som en bra rpare och följer regler och jag försöker bidra till bättre RP då jag tål att förlora scenarion osv. Jag är "lojal" till servern och jag har ca 500 timmar på fivem som är RP. Jag vill även göra fler roliga scenarion för att öka spel glädjen på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag gillar servern och vill kunna få så bra rp möjligheter som det går. Samt att jag vill ansöka jobb hos autoexperten då det verkar vara ont om folk där. Jag vill även bli mer involverad i rp som denna server erbjuder. Detta då efter att jag spelat på servern i ett tag och vill bli mer involverad.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom min två vänner som sa att denna var bra och jag fattar varför.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att få in mer civila och roliga karaktärer. Samt att ha det kul på ett smart sätt. Jag vill även få in lite roliga scenarion som alla kan vara med på, samt att de ska vara realistiska.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka