Nekad Bengt Nilsson | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bengt Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/eqrwr/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Macke#5374

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Bengt är en händig man i sina 60års dagar. Han har sedan ung hållt på med bilar och är en stor entusiast när det kommer till bilar. Han fattar sig inte riktigt på dagens normer men är ändå skojsam och gillar att umgås med de unga. Han vill alltid folk väl men när någon är dum så ger han inte vika. Bengt har bott i flera andra städer innan så som t.ex (Swedish knight) där han var framgångsrik bil försäljare men tröttnade på den staden och fick höra av sin son att denna stad var paradiset jämfört. Han har även jobbat som bil designer i en annan stad på ett ställe liknande vianor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är aktiv och fivem är för nuvarande det ända jag kör och jag har fastnat för er server som verkar väldigt bra. Jag skulle se mig själv som en bra rpare och följer regler och jag försöker bidra till bättre rp. Jag är "lojal" till serverna och jag har ca 500 timmar på fivem som är rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag gillar servern och vill kunna få så bra rp möjligheter som det går. Samt att jag vill ansöka jobb hos autoexperten då det verkar vara ont om folk där. Jag vill även bli mer involverad i rp som denna server erbjuder.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom min två vänner som sa att denna var bra och jag fattar varför.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att få in mer civila och roliga karaktärer. Samt att ha det kul på ett smart sätt. Jag vill även få in lite roliga scenarion som alla kan vara med på.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Tillbaka