Nekad Bengt Nilsson | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengt Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/eqrwr/

Ditt Hex-ID: 1100001375446ee

Vad är din discord tagg? Macke#5374

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sun förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag var delaktig i ett scenario som var härjigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o Kalle Amana snackade när en grabb hetsar Kalle o gjort under bra tag o nu slog grabben ner kalle så jag backade han och slog ner grabben.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror staffen var tvungen o se det hela för att fatta vad som hänt så jag skulle inte säga att det är någons fel direkt men såklart man ska inte slåss på torget.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara låtit grabben göra bort sig i stället för att lägga mig i det-

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte vara så hetsig och tänka innan jag gör något. Jag ska inte göra om samma misstag igen och ta det lugnare.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka