Accepterad Bengt Magnusson | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengt Magnusson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Bengt Magnusson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199030235141/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex Pedersen

Vad är ditt discord namn? Bengt Magnusson #1950

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Micke Berg är född 2000-04-07
Han är vänlig men också väldigt bestämd. Micke har växt upp med endast en förälder då hans mamma dog av bröstcancer när Mick var 6 år gammal. mick har haft det helt okej annars i sin uppväxt förutom i 8:an när han bytte skola. Då började han bli mobbad för att han var ny.
Mickehar spelade fotboll en stor del av hans uppväxt och gjorde det ända tills han var 16 åra, då ville han satsa allt på att plugga till sjukvårdare vilket är hans drömjobb.
Han hoppades att han skulle bli sjukvårdare i framtiden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på Multistaden ett tag nu och känner för att bli whitelistad. Anledningen till att jag vill bli whitelist är för att så jag kan fortsätta spela på den om det skulle förekomma att servern blir attraherad till whitelist. En annan anledningen till att jag vill bli whitelistad är för att jag har en som jag spelat med på servern och jag har mycket kompisar på servern. Många personer på servern är attraherande av mig och känner mig väldigt bra. Hoppas jag blir whitelistad, ser fram emot svar

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelist på Multistaden just för att det är den enda servern som gör mig upphetsad och det är den enda servern jag gillar. Jag spelar även väldigt mycket på servern vilket gör att jag blir ännu mer sugen på spela på Multistaden

Hur många timmar har du på FiveM? 1,289 timmar totalt

Hur hittade du Multistaden? hittade Multistaden på swe list

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja Exil RP

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka