Accepterad Bengt Lexus | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengt

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198286690751/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Keyman#1658

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Bengt lexus är en svensk kille som är uppväxt i Sundsvall med sin familj, sin pappa Tor björn, mamma Kerstin och inga syskon.
Bengt lexus är 34 år gammal och har tidigare jobbat som mekaniker, även kriminella jobba som langare. När Roger var mindre så var han med fel personer som missbrukare och då började han själv med sånt. I skolan gick det inte så bra men han kom in tillslut på Fordon efter 1 år på IM. Roger blev väldigt påverkade pga för att sina föräldrar bråkade och det är anledning att han började med missbruk.
Den 5 september 2017 dömdes Bengt lexus 3 år fängelse för grovt narkotika brott, grovt vapenbrott, misshandel på flertalpersoner. Han avtjänade sina först 2 år på Kumlaanstalten och senare vart förd till en öppen anstalt in Kristianstad.
Nu ska han flytta till Stockholm och börja jobba som svetsare som han lärde sig på fängelset. Han dröm är nu och bli anställd på något jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill bidra till multistaden och få tillgång till mera jobb. Jag kommer bidra till än bättre stämning i staden att folk ska lyckas med jobb och sånt. Jag trivs på denna server för det är schysta personer

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill ha en större roll i staden och för att kunna jobba på bättre jobb och jag bryr mig inte så mycket om pengarna utan jobbar för det är kul men det är även bra om jag kan tjäna iallafall lite mer pengar så att jag kan ha råd med saker jag behöver och vill ha men jag jobbar typ bara för att jag tycker det är kul och jag älskar multistaden och tycker då att jag vill bli whitelist på en så bar server och alla mina vänner är whiteliste och då är det roligt att kanske jobba på samma jobb eller göra samma saker och för att kunna sitta i stör ej med sina polare när det behövs och jag älskar multistaden och så skulle det varit jätte kul ifall jag skulle ha fått White list för att jag ska ha fördelar i servern och kunna sitta i stör ej och vara mer aktiv och göra roliga saker.

Hur många timmar har du på FiveM? 86

Hur hittade du Multistaden? Polaren rekommenderad att denna server var bra.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, blev nyss unbannad för ban på discord

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka