Nekad Bengt Lexus | Chef-jobb ansökan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengt

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
4
Användarnamn: Bengt Lexus

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten Chef

Vad heter du IRL? Kevin

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 30

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef för att jag tycker att bilar är roligt att hålla på med och kan en del om bilar. Jag vill även kunna göra firman mer framgångsrik. Jag vill också göra så att firman går blir ett tryggt och bra ställe där folk blir nöjda och får vad dem vill har. Jag har även jobbat inom att sälja bilar innan men det var på Autoexperten. Jag vill även bli chef på just denna firman för jag vill kunna sälja mer värdefulla saker. Jag vill även bli chef på detta jobbet eftersom att dem söker det och jag vet att jag är den rätta personen. Jag vill även bli chef på detta jobbet för att jag känner mig väldigt trygg när jag jobbar. Jag vill även bli chef på detta jobbet för att jag vett att ni behöver en ny chef och jag är medveten om vilken press man har som chef och jag vet hur man hanterar sitt jobb som chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inga alls!

Berskiv din karaktär? Roger Björn är en svensk kille som är uppväxt i Sundsvall med sin familj, sin pappa Tor björn, mamma Kerstin och inga syskon.
Roger Björn är 34 år gammal och har tidigare jobbat som mekaniker, även kriminella jobba som langare. När Roger var mindre så var han med fel personer som missbrukare och då började han själv med sånt. I skolan gick det inte så bra men han kom in tillslut på Fordon efter 1 år på IM. Roger blev väldigt påverkade pga för att sina föräldrar bråkade och det är anledning att han började med missbruk.
Den 5 september 2017 dömdes Roger björn 3 år fängelse för grovt narkotika brott, grovt vapenbrott, misshandel på flertalpersoner. Han avtjänade sina först 2 år på Kumlaanstalten och senare vart förd till en öppen anstalt in Kristianstad.
Nu ska han flytta till Stockholm och börja jobba som svetsare som han lärde sig på fängelset. Han dröm är nu och bli chef för något företag!

Hur ofta kommer du vara inne? Alla dagar i veckan, minst 6 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes, det kommer jag att göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej!

Har du läst våra Regler? YES

Nekad.
Du tjatar på att jag ska läsa din ansökan.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka