Inaktuell Bengt Hår | Medlem ansökning [luckeee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengt Hår

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Heisenberg556

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kenta Kub 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Självsäker, Respektfull mot andra och seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är född i norge men flyttade till sverige med sina föreldrar när han var 11 år gammal. Hans pappa har jobbat för polisen och hans mamma har varit en sjukvårdare. Så då vill Kenta kub följa deras spår och jobba med något liknande som polis eller sjukvårdare. Han har mycket kunskap om poliskåren då hans pappa har berättat mycket om hans jobb hos polisen. Så hans framtida planer är helt enkelt att han vill bli en polis och hjälpa så mång människor han kan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt hög rp till servern då jag spelat i rp i flera år nu. Jag kan samt bidra med höga rp i senarion då jag varit polis förut och har haft väldigt många senarion då man måsta ha högt rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att när man är i ett senario ska man typ spela för båda partenterna. Och med det menar jag att man ska göra det roligt för båda lagen i ett senario. Till exempel man är brottsling och man gör butiks/bank rån dagligen och blir alldrig tagen av polisen för man har en väldigt snabb gäng bil som man bara åker iväg med på motorvägen. Istället kan man typ antingen inte köra på motorvägen full hastighet eller helt enkalt bara byta till en annan gäng bil som inte är så snabb.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag tror inte det men kommer inte ihåg.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM att man använder sitt fordon som ett vapen. RDM att man dödar folk utan anledning. COPBAIT att man försöker få polisens uppmärksammhet. NLR att du inte ska komma ihåg vad som har hänt efter du har dött.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer vara mycket aktiv och försöka få tillbaks mitt jobb som polis och samt ha hög rp nivå som vanligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka