Nekad Bengt Hår | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengt Hår

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? NisseEH30

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Enzo Fiesta 21 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Vänlig, rolig, glad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär ska inte vara kriminell utan han skulle velat att ha ett jobb som antingen polis eller ambulans. Hans bakrund är att han är från mexico och är född i sverige. Hans mamma och pappa har flyttat tillbaks till mexico.Backrund: Enzo är en man från mexico och han har haft en enkel uppväxt för att hans föreldrar var rika. Så det är därför enzo är på så bara humör nästan hela tiden. Enzo hade en pappa som var polis så enzo har många bra egenskaper att vara polis. Han var uppfödd i sverige men föreldrarna från mexico. Enzo har haft syskon som alltid har varit kaxiga, och det gjorde ochså han till att han inte villa vara som dem. Så han vill helt enkelt vara en bra människa. Enzo älskar ochså att köra bil. Han har alltid drömt om att vara polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En stor nivå av rp och väldigt seriös för jag har haft mycket erfarenhet, jah har kört rp i ungefär 3-4 år nu snart.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska försöka göra så att det blir roligt för dig och alla andra som är med i senariot. Till exempel att om jag blir riktad på mig ska jag inte bara fortsätta prata som vanligt utan jag ska känna mig rädd. Bara att inte powergame.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutigt mot reglerna för att jag vill inte ha en låg rp nivå.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att man inte ska helt plötsligt bara gå fram till någon person och döda dem. COPBAIT är att man försöker att få polisens uppmärksamhet med mening. NLR att du inte ska komma ihåg vad som hände efter du har dött eller blivigt avrättad. SUNT FÖRNUFT är att man tar realistiska val tex inte springa iväg om man får pistol riktad. Man ska helt enkelt tänka vad du hade gjort irl.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag ska försöka att få så hög rp nivå som helst och när jag är med i senario ska jag försöka att göra det lika kul för alla!

Senast ändrad:
Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Nu kommer du hitta mig om du söker på NisseEH30

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Beskriv bakgrund mer tack!

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Backrund: Enzo är en man från mexico och han har haft en enkel uppväxt för att hans föreldrar var rika. Så det är därför enzo är på så bara humör nästan hela tiden. Enzo hade en pappa som var polis så enzo har många bra egenskaper att vara polis. Han var uppfödd i sverige men föreldrarna från mexico. Enzo har haft syskon som alltid har varit kaxiga, och det gjorde ochså han till att han inte villa vara som dem. Så han vill helt enkelt vara en bra människa. Enzo älskar ochså att köra bil. Han har alltid drömt om att vara polis.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka