Accepterad Bengt Erikson | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengt Erikson

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199162616961/home

Vad är ditt namn i verkligheten? filip fransen

Vad är ditt discord namn? filipfransen#1492

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Bengt Erikson och är 25 år och han hade en väldigt svår uppväxt. han förlorade båda sina föräldrar i en bilkrasch när han va 10 år. han fick leva hos sin mormor och morfar men det dröjde bara några år innan han blev utslängd på grund av att han var med i gäng kriminalitet och då fick han fick leva på gatorna och gjorde inte bra av sig i skolan. när han växte och blev äldre har han försökt komma ifrån gängkriminalitet men det har varit svårt för han. nu jobbar han på postnord och har en ganska fin bil men han har fortfarande svårt att komma ifrån gängkriminalitet men han försöker sitt bästa att komma ifrån det.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitlistad för att jag tar mitt RP ande världigt seriöst. och jag vill starta från början och jobba mig upp så karnse någon dag kan jag sälja bilar en dag. jag har andra kompisar som är whitlistade och jag vill göra det roligt för både dem och andra på servern att RP:a. jag tycker inte det är så roligt att bara lalla runt på en RP server och jag vet hur ni vill ha era servrar. jag brukar vara inne på fiveM och har mycket erfarenhet av att RP:a från andra spel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitlistad eftersom en utav mina kompisar är whitlistade och det skulle bli roligt ifall jag också. jag vill kuna utveckla min RP och då är det första steget att bli whitlistad. jag vill bli whitlistad för att bidra till en bättre server och ta min RP mer seriöst.

Hur hittade du Unive? jag hittade det genom att min vän visade mig den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna förbättra och utveckla min RP eftersom jag tar min RP väldigt seriös. jag vill få olika scenarion i jobbet och så kan man bidra till dom på ett bra sätt. jag vill RP med olika Soters folk och kanske kunder/klienter

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka