Nekad Bengt Erikson | Ban överklagan [Wolfz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengt Erikson

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199162616961/home

Ditt Hex-ID: 76561197964265196

Vad är din discord tagg? filipfransen#1492

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? nzism

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror jag blev bannad av att eftersom jag stog vid några som spelade tysk musik och pekade lite uppåt men jag ville bara säga åt dem att stänga av musiken eller åt minstånde flytta eftersom de stog precis bredvid mig och min polare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis stog vi pirens ingång och tittade på bilar från ett avstånd vid våra bilar och lite senare kommer det en svart bil som ställer sig bredvid oss och först tänkte vi inte så mycket på det men när tiden passerar började han spela tysk musik och det tänkte vi inte så mycket på tills det började komma flera pers dit och medans det kom flera pers så började han som spelade musiken ställde sig och haila på bilen och efter han gjorde det så började typ 5 pers runt bilen också haila och eftersom de stog precis bredvid oss ville vi inte ha något med de att göra så jag och min polare gick fram till dem och jag frågade ifall de kunde stänga av eller flytta men de ignorerade mig och efter typ 1 min efter jag har försökt få dem att stänga av musiken eller åtminstone flyttat till en annan plats lite längre ifrån oss på parkeringen och sedan efter det så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. från eran synpunkt så var det inte en felaktig bann eftersom jag stog vid de som spelade musiken och hailade men det ända jag ville var ju att få dem stänga av musiken eller få dem att flytta ifrån oss eftersom jag visste att de skulle bli bannade och det var ju en risk att ni skulle blanda ihop dem och oss eftersom de ställde sig så när oss.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för meta gaming och vad jag lärde mig av det är att jag måste ta mitt rp:ande mer seriöst och jag har äve n utväcklat min rp genom den bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunat gjort annorlunda och det jag kunat gjort är att jag skulle kunna kontaktat support istället för att försöka få dem att stänga av eller flytta på sig och det är ju lättare för er attt ta han om sitvationen och det blir lättare för mig så att ni inte blandar in mig med dem så jag också blir bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? det jag har lärt mig är att jag måste kontakta support ifall jag ser någon göra något fel och inte gå till dem och försöka få dem att t.ex. sluta med de de gör för risken är ju att de inte kommer lyssna på mig och så blir det att jag blir innblandad i något jag inte vill bli inblandad i. Jag har även lärt mig att på Unive så är rp:andet mycket mer seriöst än vad jag trodde när jag startade och med den kunskapen så tror jag att jag kommer kunna utveckla mitt rp väldigt mycket om jag får chansen igen då så att säga.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka