Nekad Bengt Erikson | Ban överklagan [Emi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengt Erikson

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199162616961/home

Ditt Hex-ID: 76561197964265196

Vad är din discord tagg? filipfransen#1492

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? nzism

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att jag blev bannad eftersom att jag stog vid några som spelade nazistisk musik men den enda anledningen jag var där var eftersom den sortens musik inte är ok och och jag skulle säga till dem att stänga musiken eller så sa jag att de fick flytta från min och min polares bilar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis stog vi pirens ingång och tittade på bilar från ett avstånd vid våra bilar och lite senare kommer det en svart bil som ställer sig bredvid oss och först tänkte vi inte så mycket på det men när tiden passerar började han spela tysk musik och det tänkte vi inte så mycket på tills det började komma flera pers dit och medans det kom flera pers så började han som spelade musiken ställde sig och haila på bilen och efter han gjorde det så började typ 5 pers runt bilen också haila och eftersom de stog precis bredvid oss ville vi inte ha något med de att göra så jag och min polare gick fram till dem och jag frågade ifall de kunde stänga av eller flytta men de ignorerade mig och efter typ 1 min efter jag har försökt få dem att stänga av musiken eller åtminstone flyttat till en annan plats lite längre ifrån oss på parkeringen och sedan efter det så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. från eran synpunkt så var det inte en felaktig bann eftersom jag stog vid de som spelade musiken och hailade men det ända jag ville var ju att få dem stänga av musiken eller få dem att flytta ifrån oss eftersom jag visste att de skulle bli bannade och det var ju en risk att ni skulle blanda ihop dem och oss eftersom de ställde sig så när oss.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad av meta gaming och det var då jag lärde mig att ta rp mycket mer seriöst och skapa så bra senarion som möjligt och det är även därför jag har utveclat min rp mycket mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat gjort annorlunda är nog att eftersom de inte svarade mig den tredje gången så hade jag nog kunnat antagit att de inte skulle ha svarat mig och istället för att fortsätta då hade jag antingen gått och sidan och skrivit till support med hjälp av chatten eller discord men jag kunde även ha avlägsnat platsen och inte brytt mig om dem och låta supporten ta hand om dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? det jag har lär mig är att försöka kontakta support genom antingen chatten eller discord ifall jag ser ifall någon jag har sett när någon gör något fel som kan få han/hon bannad. Jag har även lärt mig att inte störa mig på folk som gör fel runt om mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka