Accepterad Bengt | Ansökan till Servervakt [Musti]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengt

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2004

Vad heter du på discord? Keyman#1658

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Alla dagar 10:00- 23:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? Väldigt länge. Jag vet inte om jag kan kalla mig för OG men har varit med ett lång tag och sätt hur servern utvecklats.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt skulle jag inte bara hjälpa servern med att få ut personer som inte kan rpa men också hjälpa servern att få in nya rp:are som vill ta del av denna fantastiska server. Jag skulle hjälpa servern med alla möjliga sätt. Få bort bilar som gör så det blir mindre lagg, hjälpa personer som är nya i staden, kicka personer som inte kan rpa så vi får en server utan lallare, och vara en allmänt bra medlem som gör både dc men också FiveM servern bättre. Det kan aldrig blir för mycket servervakter.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag tycker att multistaden verkligen är den server som passar mig. Det finns bra och mogna rp:are. Jävligt bra staff-team och 2 underbara ägare. Mutlistaden är verkligen en plats för mig för man kan verkligen vara vem som hällst. u kan leva ett liv som vem som helst och göra väldigt roliga scenarion med inte bara dina kompisar utan andra som spelar på servern. Det är därför multistadens community är så bra. Om jag blir servervakt kommer jag nog fortsätta min resa att bli WL-ansvarig för att få in nya goa människor som vill vara med och rpa. Jag älskar verkligen multistaden och det hade också varit enklare att vara polis på servern om man vara servervakt då det förekommer ofta många personer som inte kan rpa (lallar) som jag kan tar lite mer åtgärder själv men som jag såklart rapportera till högre staffs.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Göra staden en bättre server än vad den var innan då jag kan hjälpa med att få in bra rp:are som vill göra roliga scenarion och få ut dåliga rp:are som inte vet hur man rp:ar och bara vill lalla. Jag kommer vara med och bidra som medlem och vara med att utveckla servern så den blir extremt bra. jag har rp:at länge på multistaden och tror att om jag blir servervakt kommer jag kunna förändra den på ett väldigt bra sätt med det jobb som servervakt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är mogen och alltid trevlig. Jag vet hur man rp:ar bra och jag vet hur hela servervakt jobbet år till. Jag är online väldigt mycket och då spelar jag såklart på Multistaden. jag har erfarenheter inom staffyrket och vet vad det innebär och vad jag har för ansvar. Jag förstår vad det innebär när jag blir servervakt och vad jag kan få för konsekvenser om jag missköter mig.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill kunna hjälpa servern och supporta den till 100% med allt jag har och fortsätta utveckla den så den kan bli så optimal som möjligt. Jag vill också kunna lära känna lite fler personer från servern och inte bara mina kollegor på polisen. Jag tycker att servervakt är superkul och spännande och jag känner att jag är redo för det.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Yes! /kick ID /Sqlban id dag andledning /sqlunban steamnamn

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, pga combatlogg

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka