Nekad bengt åke | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bengt åke

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=241873928&token=1sc34mqc

Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? bengt åke#2894

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2007

Berätta om din karaktär. min gubbe heter Bengt Åke och är 26 år gammal Bengt har även en bror som heter Steve Åke Bengt och sin bror bor i en liten tvåa i one. Bengt har grova aggressionsproblem men Bengt tar ändå sig genom vardan. Bengt gillar att köra motor drivna fordon och mecka med bilar och motorcyklar men han gör det hällts med sin bror Steve.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bidra med mycket bra rp jag har bra erfarenhet

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det finns många spännande yrken och dom har bra rp.

Hur hittade du Unive? jag blev tipsad av en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna utveckla det och bli bättre i vissa scenarion

Vad har du som mål att uppnå på Unive? lära känna personer och att utvecklas inom rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja jag är deltagare i one roleplay men om jag blir godkänd så kommer jag hoppa över till unive och ändas köra på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka