Accepterad bengt åke | Medlem ansökning [SvampBob] (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bengt åke

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/runkbulle/

Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? bengt åke#2894

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2007

Berätta om din karaktär. min gubbe heter Bengt Åke han är 26 år gammal han har en bror som heter Steve Åke som är 30 år gammal. Bengt har grova aggressionsproblem men Bengt klara sig ändå igenom vardan genom att han har sin bror som stöttar han när han blir sur. dom bor i än väldigt liten 2a men dom ska flytta snart. Bengt har bott i Sverige hela sitt liv. men Bengt hade en svår uppväxt för att han växte upp utan en pappa som dog när Bengt var 3 år gammal hans pappa dog ute på ett oljerigg utanför Danmarks kust. Bengt är väldigt intresserad av motorcyklar och vill gärna mecka med motorcyklar eller gå med i ett mc gäng och åka runt på motorcykel hela dagarna. Bengt gillar även att mecka bilar inte bara motorcyklar så Bengt skulle nog kunna jobba på Mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer bidra med bra rp och roliga scenarion. men jag är även en seriös rpare som vill ha en server som är bra som unive. jag kan även alla reglerna på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ni verkar ha en mycket högre RP nivå än någon annan server som jag har kört på. det finns också många olika spännande yrken som jag kommer vilja testa.

Hur hittade du Unive? jag blev tipsad av en god vän men jag såg även olika streamers spela och då såg det ut som att servern var väldigt bra och ha bra rp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få alla nöjda och ingen som blir arg eller missnöjd efter ett möte med mig så jag ska bara göra mitt bästa för att alla ska ha så roligt dom bara kan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att försöka få alla glada med min rp och mina scenarion men jag vill även utveckla min rp förmåga

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag lämnade precis en server så jag kommer bara spela på denna server kommer kunna vara väldigt aktiv på servern

Tillbaka