Nekad bengt åke | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bengt åke

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/runkbulle/

Ditt Hex-ID: 11000010e6ab408

Vad är din discord tagg? bengt åke#2894

Vem var det som bannade dig? affe

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? avstäng på grund av ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag prata ooc fast jag trodde det var ok

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis åkte bil bredvid det stora fängelset och min dator är inte den bästa så ibland faller jag igenom marken och det hände när vi åkte och sen spwnade jag i fängelset och min kompis också men han dog när han spawnade så redan där tog ju vårat scenario slut sen försökte vi ta oss ut så skrev jag en report där de stod jag och min kompis åkte igenom marken nu är vi i fängelset och behöver hjälp sen kom Affe och hjälpte oss ut och jag trodde att det inte gjorde nåt att prata ooc så jag sa bara tack Affe och då fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det är felaktig ban för att jag visste inte jag tycker att det är väldigt hårt att bana någon i 7 dagar bara för att man sa tack jag tycker minst en varning eller kanske 3 dagar men 1 vecka är för långt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var grov powergaming men det var en felaktig ban så jag lärde mig inte så mycket därifrån

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat inte sagt men jag tyckte bara det var snällt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man inte ska prata ooc även om man vill vara ärtig eller snäll

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka