Accepterad Benganwallah | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benganwallah

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Bengtsson

Vad är ditt discord namn? vonbengan

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leonidas Kjellström, 1995-08-08, 20 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, skötsam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han kommer från en rik familj men har haft en halv taskig skolgång eftersom att han inte är så skolsmart och har bott hemma fram tills nu när han blev utkastad. Just nu gör han allt för att tjäna pengar och hans enda mål med livet just nu är att tjäna ihop pengar till en egen lägenhet och bil. Han har ett stort intresse för fordon och har tidigare varit anställd som mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gör mitt bästa för att alla ska få en så bra rp upplevelse som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska fokusera på sig själv och att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, lärde mig att det inte gynnade mig på något sätt alls i slutändan. Insåg att det blev tråkig rp för båda parterna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Community: Ansvar - Man ska rapportera regelbrott osv till staffs, Respekt - man ska respektera andra spelare och staff. Fivem: VDM - man ska inte använda sitt fordon som vapen för att skada andra utan bakomliggande scenario. RDM - man ska inte döda eller skada andra utan bakomliggande scenario. Kriminell: Lämna gäng - man måste göra scenario in game ifall man ska lämna sitt gäng. Man får även inte skjuta överallt osv. Man ska inte spela för att lalla man ska göra det så verkligt som möjligt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på unive innan ett tag men blev av med mitt medlemskap pga inaktivitet eftersom att min dator gick sönder och jag inte hade motivation till att laga den.

Senast ändrad:
Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka