Nekad Bengan_ | Medlem ansökning [Berdan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan_

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Bengtsson

Vad är ditt discord namn? _bengan2.0

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Ohlsson. Bengt är 25 år gammal och är hyfsat ny till staden. Som barn levde han i en vanlig Svensson familj där han hade en krånglig barndom då han inte hade speciellt mycket kompisar och hade det svårt i skolan. När han gick i 8an började skolan bli enklare och han gick ut med hyfsade betyg i nian, majoriteten D och C. Han gick linjen Bygg linjen på gymnasiet och började jobba som snickare efter gymnasiet men fick sedan sparken när han var 21 år gammal, detta var för att han gick och blev lätt deprimerad efter att hans far hade gått bort och var då allt mer frånvarande från jobbet. Med ekonomiskt stöd från sin familj flytta han hemifrån 4 år senare och flyttade då hit. Ny i staden fick han 2 nya kompisar, detta var en helt ny känsla för Bengt då han inte haft vänner under sin barndom. Han är arbetslös och lever på a-kassa tills en dag då hans kompis hjälper Bengt att få jobb som byggarbetare på samma firma som kompisen jobbar på. Bengt jobbar nu kvar som byggarbetare och lever ett lyckligt liv i den nya staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? På Unive kan jag bidra till en bra RP då jag spelar min karaktär seriöst för att det ska bli så realistiskt som möjligt, jag kan även bidra till positivitet så att alla har en bra stund när de spelar samt att det minskar negativiteten på servern. När jag skriver att jag spelar min karaktär seriöst menar jag att jag följer alla regler, tar inga orealistiska beslut, värnar om mitt liv osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar på ett sätt så motparten går i vinst/att man agerar så att motparten gynnas.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst igenom alla regler. Kan ge exempel på en regel från varje kategori. MEDLEMSKAP: Ni har rätt att ta bort/dra in mitt medlemskap om jag spelar på en annan server. COMMUNITY: Jag som medlem ska ta ansvar servern och folket som spelar genom att rapportera viktig information. Jag ska alltid visa respekt mot andra medlemmar, alltså inte använda mig av kränkande kommentarer osv. KRIMINELL: Som kriminell ska jag tänka att varje sekund kan vara på liv eller död, alltså inte stanna och loota efter en drive by, utan jag ska åka direkt då det kan komma fler och skjuta eller att polisen kommer. DISCORD: Jag får inte använda mig av voice changer i discord. Måste använda rätt chattar för rätt syfte. FIVEM SERVERN: Inte använda mig av tex RDM, alltså slå ner någon utan syfte, får inte använda min bil som vapen, måste värna för livet osv osv. Får inte lalla runt och min karaktär måste ha matchande röst, alltså inte en manlig röst som kvinna och tvärtom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat RP på en annan server i början av det här året och förra vintern så är erfaren.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en positiv och rolig människa men jag kan även vara seriös i seriösa sammanhang, tex som in game så är jag bara min karaktär och ingen annan och är aldrig OOCH.

Nekad. öva på dom praktiska delarna, ansök igen om 24h, lycka till!

Låst och arkiverad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka