Nekad Bengan999 | Medlem ansökning [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan999

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Isaksson

Vad är ditt discord namn? Bengan¤5668

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: (heter "Svettig Arab" på Steam) Jack Nilsson han är 34 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ordningsam, Noga, Trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer ifrån england där han är uppväxt o sedan flytta till sverige med hans familj hans framtidsplaner är att börja jobba på någon bilfirma eller något liknande då han har ett väldigt stoert intresse för det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra och hög rp nivå, seriös och ger alla en chans och kanske även utveckla serverns rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man som t.ex om man är en polis så kanske man inte alltid ha 100% win rate, då man kan rpa för att ge och ta i olika sinarion för att göra rpn mycket mer roligare och mer långvariga sinarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Om jag ska vara helt ärlig så skulle jag säga att inte direkt brytit mot någon regel då jag är en väldigt ordningsam person och läser samt följer regler.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait = Du försöker få polisens uppmärksamhet metagaming = Du tar info utanför rp:et och andvänder det in game

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är en väldigt nogran person som gillar att lira fivem, är alltid berädd för att lära mig nya saker, har läst alla regler nogrant :)

Du måste ändra namn på antingen steam eller discord! Du har 24h timmar på dig att göra de, svara på detta meddelande när du gjort de.

glöm ej att ändra ditt namn på discord eller steam! du har 24h på dig innan ansökan automatiskt nekas

Nekad.
Anledning: ej ändrat ditt discord eller steamnamn

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka