Nekad Bengan79 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan79

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Begnt

Vad är ditt discord namn? Bengan79__

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alan asbar och han kommer från afrika. Han bor själv i sveirge eftersom hans familj dog på vägen till Sverige. Han är rädd för vattnet pga den händelsen. Alasn asbar kom in i den kriminella världen tidigt eftersom han behövde pengar. Han började med att sälja gräs åt ett gäng men med tiden klättra han i ranger. Han blev boss efter tag och tog över hela marknaden. Alan asbar har planer på att lämna det kriminlla livet men han tvekar eftersom han tror att alla kommer vända sig mot han och han vågar ej ta risken. Om han lämnar kommer han ta kontakt med polisen så att han får skydd ock sånt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social och utvecklad rp, Jag kommer göra roliga sceanarion som blir bra och roliga för båda parterna. Jag kommer förmodliegn rpa som kriminell och då ska jag försöka gå med något gäng. I gänget kommer jag försöka utveckla så att gänget får bra drog rp då jag tycker det är roligt inom krim rp:n då man gör många sociala scenarion med andra gäng.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rpa så att scenariot blir roligt för båda parterna, Exemeplvis under en kidnappning ska man inte kräva på orimligt mycket pengar man kan istället lösa den socialt. Man måste inte vinna något i alla scenarion. Om man är jagad av exemepelvis 3 bilar är det bättre att ge upp än att man ska begå regelbrott för att vinna scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming, spela för makt och pengar eller göra orealistiska saker. RDM man dödar eller slår någon utan anledning. VDM man använder sitt fordon som vapen exemelvis man kör på folk med sin bil. COPBAIT man lallar o tramsar sig framför/ med polisen för att få deras uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har spelat något år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? yep

Nekad
Anledning:
Vänta 1 vecka efter unban från permanent ban

Du får ansöka igen 2024-08-15. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka