Accepterad Bengan70 | Ban överklagan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan70

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152264612/

Ditt Hex-ID: 1100001470c75a4

Vad är din discord tagg? MC Tobbe#2786

Vem var det som bannade dig? Flinhc

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffs bannade mig för att jag inte rpa:de helt efter en krock, att jag kunde gå efter krocken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte bil med min kompis Tobias Olofsson, vi åkte runt bara och snackade och bara hade det kul. Iallafall så när vi kommer ut från tunneln som precis är vid piren så kommer vi helt för fort i kurvan och Tobias tappar kontrollen och sladdar ur rakt in i räcket. Då så går jag ur bilen och säger typ "ahh" och min vän kommer typ en minut senare ur bilen och ungefär då så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att denna bannen absolut inte var en felaktig ban då det var jag som knappt rpade på skador, jag har till 110% lärt mig av denna ban och det kommer inte att ske igen. Det var väldigt dumt av mig att knappt rpa på skador och det kommer inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag var ny på servern så tjuvkopplade jag en bil mitt framför alla på piren, det jag lärde mig av denna ban var att alltid ha suntförnuft när jag spelar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja vi kan ju börja med för det första kunde jag skrivit /sme medvetslös eller extreme smärta i nacken. För det andra kunde jag ju inte hoppat ur bilen och börjat gå som ingenting och för det tredje kunde jag iallafall försökt kontakta sjukvård.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att ALLTID rpa på skador, det spelar ingen roll om vi bara krockar lite eller mycket alltid ska jag rpa på skador och skriva t.ex /sme ont i nacken eller /sme medvetslös. Jag kunde gjort så mycket bättre men jag vet ärlig talat inte vad jag höll på med.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, uppfattat.

Jag har en grund-polis utb imorn och dem är väldigt sällan så skulle verkligen uppskatta om ni ser över denna ban denna gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka