Accepterad Bengan221 | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan221

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
2
Användarnamn: Bengan221

Hur gammal är du? 16

Vad heter du? bengan

Vad heter du på discord? Bengan#6666

Mellan vilka tider kan du oftast spela? nu när det e sommar kommer jag kunna köra från morron till kväll men som sagt så finns e det riktigt bra väder så kommer vara ute då och då men kommer vara inne mycket och kanske inte om jag ska på semester eller nåt fast kommer vara riktigt aktiv

Varför ska just du bli servervakt? För jag har varit staff som vet hur allt funkar rpar seriöst och prioterar att det dåliga rpet ska stoppa men vill fortfarande kunna rpa och e vid platser där saker händer och är väldigt seriös med att försöka få ut spelare som inte kan bete sig ur servern och försöker det göra så bra som möjligt och jag e samt aktiv kollar mycket på spelare e inte rädd att kicka folk om det e staff gör nån nåt fel kommer jag kicka dom e dom staff gör dom fel så jag tycker att jag passar perfekt för denna roll och skulle ta denna roll väldigt seriös samt skulle jag aldrig abusa mina krafter kommer inte hela tiden rp utan kommer ta lite tid kolla runt på platser och kolla så alla sköter sig

Varför vill du bli servervakt? för att stoppa allt trolleri samt att ta bort allt dåliga som händer i vägen eftersom att jag rpar mycket vid stora ställen som bilfirma gäng grik och sen på garage e man och grejer så som gäng e man lite överallt och så kan man se till att andra gäng sköter sig och inte gör nåt dåligt under ett scenario, jag tycker att jag brinner för denna roll och skulle passa väldigt bra som en eftersom att jag har gjort sånt här jobb förut och tycker att jag brann då för staff rollen som jag brinner nu för server vakt rollen

Är du whitelistad på serven? ja det e jag

Har du varit bannad serven förut? nope det har jag ej

Senast ändrad:
Du får gärna utveckla din ansökan på frågorna "Varför ska just du blir servervakt?" och "Varför vill du blir servervakt?"

MVH Pontus

Vidare till intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka