Nekad Bengan221 | Ansökan till avrättning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan221

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
2
Användarnamn: Bengan221

Vad är ditt discord namn? Bengan221#6666

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? jackonmamba

Av vilken anledning ska personen avrättas? Lämnat MMW efter han lämnat kidnappat en av våra medlemmar sen eftersom vi e en familj så blir det konsekvenser om man lämnar och det borde alla veta eftersom att det e en familj och en av dom farligaste gängen då lämnar man bara inte irl blir man avrättad dom flesta gångerna

Hur ska personen Avrättas? han ska bli skjuten i pannan fast få några knivhugg i sig innan det händer

Med vilket vapen ska han avrättas med? en pistol och kniv

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 2-4

Vad heter personen ingame? dushane bolt

När ska han bli avrättad? så snarast som möjligt det e ju midsommar strax så denna vecka iaf

Men om han ändå är eran "Familj" Varför kan ni inte bara låta han gå vidare, som en familj ska man låta medlemmar gå vidare tycker jag. Ska ni nu då döda eran egna familj? Hur kommer detta se ut i framtiden? Ingen kommer att vilja gå med i erat "gäng" på grund av att ni mördar era egna. Tycker det inte är en så stor anledning till att döda honom bara för att han lämnade och gick vidare alla behöver en omväxling i livet. Kan ni inte i stället kidnappa han eller döda någon av hans familj? alltså vill ni verkligen skada honom och göra hans liv till ett helvete så tycker jag att ni skadar någon av hans familj istället för då måste han leva med det hela livet.

Säger bara min åsikt och tycker den är mer rätt.

Jag som gjorde d t farligaste gänget förrästen så kidnappade jag inte en ända familj i MMW :>

I verkligheten så måste man flytta t en annan område om man lämnar ett gäng han kan 0% om gäng skit jag lever i sånt här i irl jag kan om sånt och jag har upplevt det. Har läst också mycke om det.

Men om han ändå nu säger felaktiga saker i hans avrättnings ansökan tycker jag själv den borde bli nekad. Eller?

Jackon du bor inte alls i såna områden det vet du själv den som bor i såna områden i jag den info jag fått är att du har gjort men det kanske var felaktigt fortfarande att han går med i en annan familj vara sådär och hotar mig är en annan sak

Jackon skulle du bo i ett sånt område borde du veta själv att man inte byter gäng bara sådär en dag efter irl utan man ligger lågt liten stund

Bengan du bor mitt i landet. Jag bor i märsta där d mer invandrare än vad jag skulle se i ditt ställe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka