Nekad BENGAN13337 | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BENGAN13337

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Vad är ditt discord namn? YOUNG

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mange abrashambli 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,omtänksam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mange växte upp i dalarna med sin familj hans stora dröm har alltid varit att bli mekaniker eller polis. Varför han vill bli detta är för att mange sträver för samhällets rättigheter och älskar att hjälpa människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig men även seriös rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man vill att mot parten ska bli nöjd till ex om du bli rånad så ska du värna för ditt liv även ifall de it går i din vinst så vill du att motparten ska känna att scenariot var bra och han hade kul-

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM,Fear rp : RDM RANDOM DEATH MATCH Dödar någon utan andledning, VDM VECHILE DEATH MATCH kör över en människa så att dom dör... fear rp inte värnar för sitt liv under ett rån t ex.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!

Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.

Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Tjena ja de blev lite fel eftersom Min discord tagg är cony_7g Men smeknamn YOUNG

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

sådär ja nu heter jag samma som jag heter på steam och dc Money problems heter jag där

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka