Accepterad Bengan13 | Ban överklagan (Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan13

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Användarnamn: Bengan13

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198818121259/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Bengan

Vad är din discord tagg? Bengan#0813

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror dom valde banna mig för att jag körde ifrånm en krock på bilfirman och sen låtsades som ingenting har hänt och sedan bara ställer in min bil, tycker att vi hade kunnat diskuterat det istället för att ta det som en ban. Enligt mig så var krocken riktigt buggad han kom rakt flygandes rakt in i min fil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En bil kom i hög fart som krockades rakt in i mig på bilfirman som sedan knappt syntes för mig och polisen hade legat bakom mig i ca 100meter i hög fart så fick lite panik haha, sedan så ställde jag in min bil och lyssnade vad polisen sa till mig, men de med krocken tyckte jag va att lite att ta i för att han kom i hög fart från ingenstans och korkcade rakt in i mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kan ha gjort lite fel men tycker endå vi hade bara kunna diskuterat eller gett mig en varning för det var inte värsta grejen egentligen, För bilen som åkte in i mig åkte liksom rakt in i mig i hög fart på min fil. Skulle ha stannat efter krocken såklart men med tanke på att polisen låg bakom mig så tänkte jag inte så smart och fortsatte bara köra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer tyvärr inte ihåg dom bansen hade såklart skrivit om dem isf men tror ena var att jag fearrp när jag blev rånad borta vid en gränd en grabb rånade mig så fick som en stor chock liksom och försökte dra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara stannat och snackat med dom och frågade först va bilen ville mig och sedan kolla varför polisen körde efter mig och stann i lugn och god ton och fråga vad dem vill mig. Och sedan fråga de gick med killen jag krockade med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes alltid stanna för polisen och sedan aldrig fortsätta köra efter en krock.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka