Accepterad Bengan.. | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan..

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? bengaan

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Sam Svensson är 28 år gammal och har ingen fast anställning just nu, men han är väldigt intresserad av bilar. Han spenderar mycket tid i garaget, där han mekar med olika bilar och lär sig mer om hur de fungerar. Det började som ett hobby när han var yngre, men nu är det en stor del av hans liv. Han tycker om att förstå hur motorer och andra delar av bilen fungerar och tar sig gärna an utmaningar när något behöver lagas. Sam hjälper ofta vänner och familj med deras bilar, och han ser varje bil som ett nytt projekt att lära sig av. Hans dröm är att en dag bli en duktig bilmekaniker och kanske öppna sin egen verkstad. För honom är det viktigaste att få jobba med något han verkligen älskar. När Sam inte är i garaget, tittar han gärna på bilprogram och går på bilträffar för att träffa andra som delar samma intresse. Han drömmer också om att en dag bygga eller restaurera en klassisk bil från grunden. Sam är beredd att jobba hårt för att nå sina mål och göra sin passion för bilar till sitt yrke.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en bra rp nivå och jag kommer se till så att alla som rpar med mig ska ha det roligt och känna att de får en chans att visa sin rp. Jag kommer göra roliga senarion och se till så båda sidor av rpn det vill säga både poliser osv och de kriminella har det roligt i mina rp senarion. jag kommer göra allt jag kan för att nya spelare ska ha roligt på servern och lära sig rpa på ett bra sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska rpa så att båda sidor ska ha det roligt alltså man ska inte spela bara för att man själv ska vinna utan tex om du blir tagen av polisen så ska du spela med dem och gå på förhör osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler: Vdm- Använder bilen som fordon. Rdm- Dödar utan anledning. OOC- Rpar på irl saker ingame, Metagaming- Tar information från tex discord och använder ingame

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på unive länge och ägt 3 servrar själv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka