Accepterad Bengan Karlsson | Whitelist ansökning [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/AzzyYaa/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Honkanen

Vad är ditt discord namn? ANTON1891#7071

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Bengan Karlsson, En glad och sprallig grabb som älskar livet! Han har ett stort bilintresse och älskar att hjälpa folk. Han pluggar fordon på gymnasiet och drömmer om att kunna bli bilmekaniker nån gång i livet. Han har alltid haft det lätt i livet och flytit igenom på en räkmacka, han levde med sin mamma som var väldigt förmögen. Dom hade en väldigt bra relaltion tills den dagen hon träffade en ny man. Han var väldigt snäll och omtäcksam mot både Bengan och hans mor, till en början iaf..... Efter ett tag började Bengans nya styvfarsa visa sitt rätta jag mot Bengan, han hade stora problem med alkoholen och förde även vidare problemen tills hans morsa. Ingen av dom brydde sig om honom längre. Han fick pengar hela tiden men ingen kärlek. Till slut tröttnade Bengan på att inte bli sedd och bestämde sig att fara vidare. Bengan hade hört på håll att multistaden är dit man ska om man ville skaffa sig ett nytt liv. Han hörde av sig till sin gamla vän Ögge från högstadiet, Ögge har alltid haft det svårt men har ett hjärta av guld, Så dom bestämde sig för att dra dit tillsammans.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en mogen grabb som har en bra attityd och jag är väldigt omtänksam och vänlig. Dessutom älskar att spela! Jag lägger mycket tid på de spelen jag tycker om. Jag är väldigt seriös när det gäller RP spel eftersom jag vill tillföra så mycket jag kan för att alla ska få en så bra upplevelse som möjligt. Jag vill även bli whitelistad för att kunna utveckla och utforska denna server mer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag tycker om den väldigt mycket, Alltid en go och glad stämning på dom som spelar och jag trivs väldigt bra på denna servern. Har spelat flera timmar om dagen sedan jag hittade denna server och det räknar jag med att forsätta göra.

Hur hittade du Multistaden? Jag fick tips från en vän som rekomenderade denna server starkt!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att träffa nya vänner och ha roligt när jag spelar! Vill kunna utveckla min personlighet genom att prata med nytt folk och hjälpa till om det så behövs.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka