Nekad Bengan Karlsson | Whitelist ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/AzzyYaa/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Honkanen

Vad är ditt discord namn? ANTON1891#7071

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter: Bengan Karlsson. Bengan är en go glidare som tycker om att skaffa vänner och njuta av livet. Jag har ett stort bilintresse och jag drömmer om att jobba som polis eller mekaniker, eftersom jag älskar att hjälpa folk.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill kunna utforska denna servern mer genom att jobba, vill kunna söka dom jobb jag vill jobba med. Vill även bli whitelistad eftersom jag vill att servern ska vara så bra som möjligt och jag tycker jag tillför en bra stämning till alla spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag tycker om den väldigt mycket, Alltid en go och glad stämning på dom som spelar och jag trivs väldigt bra på denna servern. Har spelat flera timmar om dagen sedan jag hittade denna server och det räknar jag med att forsätta göra.

Hur hittade du Multistaden? Jag fick tips från en vän som rekomenderade denna server starkt!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha det kul på min fritid, kunna göra vissa saker man drömmer om i verkliga världen fast virtuellt. Och även kunna hitta nya spelare som man kanske i framtiden kan spela med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka