- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/AzzyYaa/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: CrackMonkey
Vad är din discord tagg? ANTON 1891 #7071
Vem var det som bannade dig? Frida
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Stöld av bil vid spawnpunkt
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag bröt mot en regel.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Försökte sno en bil vid torget.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag som gjorde fel, hade inte läst i genom reglerna ordentligt så visste ej att man inte fick sno en bil där.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var pågrund av lagg, hade ej sänkt min grafik så körde in i en polis, blev bannad för copbaiting men fick hjälp och blev unbannad pga av det va för mit lagg.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läst i genom reglerna ordentligt.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, har nu läst i genom alla regler som finns och vet vad man får göra eller ej. Diggar verkligen den här servern och det suger med att bli bannad.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: CrackMonkey
Vad är din discord tagg? ANTON 1891 #7071
Vem var det som bannade dig? Frida
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Stöld av bil vid spawnpunkt
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag bröt mot en regel.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Försökte sno en bil vid torget.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag som gjorde fel, hade inte läst i genom reglerna ordentligt så visste ej att man inte fick sno en bil där.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var pågrund av lagg, hade ej sänkt min grafik så körde in i en polis, blev bannad för copbaiting men fick hjälp och blev unbannad pga av det va för mit lagg.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läst i genom reglerna ordentligt.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, har nu läst i genom alla regler som finns och vet vad man får göra eller ej. Diggar verkligen den här servern och det suger med att bli bannad.
Har du läst våra regler? Ja