Accepterad bengan/ferraro | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan AB

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Användarnamn: bengan/ferraro

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053950169/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Bengan

Vad är din discord tagg? Bengan#1558

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att när vi skulle åka och klippa en kille som körde en divo och då så följde vi efter han och då så började han skjuta mot oss så vi sköt tillbaka och han prickade köraren i våran bil så vi körde rakt in i vägen och de körde också rakt in i vägen för jag sköt deras förare men jag sköt efter vi hade krockat och det gjorde de andra också så det räknas och eftersom det räknas som powergaming så bannade staff mig för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade på torget och blev upphämtade av mina kompisar, då sa de att vi skulle klippa en kille i en divo (nämner ej namn) och då så började vi följa efter han. Han visste mycket själv att vi var efter han men han körde in vid polis stationen så vi stannade för att parkera och väntade in han för att kunna köra efter han och klippa han så hhan började köra där vi grovstreat och då så började han skjuta mot oss så vi sköt tillbaka och han prickade köraren i våran bil så vi körde rakt in i vägen och de körde också rakt in i vägen för jag sköt deras förare men jag sköt efter vi hade krockat och det gjorde de andra också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg alla men några av de är powergaming, suntförnuft och meta gaming men av alla de så har jag fått min straff och vet att man inte ska hålla på med sånt som bryter mot reglerna ingame.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle kunna göra annorlunda var att jag skulle sitta kvar och RP:a skadad istället för att börja skjuta direkt, Jag erkänner att det var riktigt dumt gjort. jag skulle även inte också inte bara sprungit som vanligt utan att jag kunde gå och säga aj och ibland ramla ihop!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka