Accepterad bengan/ferraro | Ban överklagan [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan AB

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Användarnamn: bengan/ferraro

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053950169/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Bengan

Vad är din discord tagg? Bengan#1558

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatloging

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom att jag combatlogade när jag blev ner skjuten av ett gäng. vilket var jätte dumt gjort och dåligt rp att jag bara lämnade och jag erkänner att jag försökte säga till de att mitt spel kraschade men så var det inte och det var dumt att jag ljög också..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär att jag och mina mc kompisar stog och tog en bild till instagram och då så kom polisen och rullade upp vid oss med sirener men han vill inte något ont utan snackade med oss för han hade fått ett larm där vi stod. Så det menades att någon hade golat ner oss och då så var de den vita Volvon som stod vid oss där så vi blev ju arga och började följa efter killen och då så började han vdma oss och köra på oss så vi flög efter som vi åkte på hojar och då stå tog vi upp tabbar och började skjuta varnings skot men han körde såklart fortfarande så då sköt vi mot han och då blev det problem med polisen. Så då började polisen skjuta mot oss och de blev det fullständigt krig de sköt och massa så vi rullade upp till stora banken och då sköt en polis mot oss så vi sköt ner polisen och drog. Det var då Kinabolaget började följa efter oss och då började vi skjuta mot dem och då så fick vi ner en men sedan kom andra killen med devil och använde bakre delen på devilen som skydd och sköt ner oss och det var då jag combat loggade och skyllde på att mitt spel kraschade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban utan det var bara jag som gjorde fel och ingen annan för jag combat loggade och det var dumt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare men jag kommer inte ihåg alla utan bara 2 eller 3 för första bannen var när jag körde hoj som barn och det var jätte sunt förnuft som jag vet nu att man inte ska göra sedan så var det för trolling men det var en felaktig ban och det skrev till o med staffen som UN bannade mig sedan så är det när jag copbaitade vilket jag vet att man inte ska göra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle kunna göra var att inte combat logga och istället ligga kvar där och vara död så att det ska bli en så bra rp nivå som möjligt. och att jag måste börja rp på högsta nivå och inte ens bry mig om jag dör utan bara att jag ska ha kul.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har ja.

Har du läst våra regler? Ja

Tänk nästa gång om du blir unbannad att ta vara på dina chanser och inte bli bannad 6 gånger. Bra skrivet annars och hoppas dig det bästa :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka