bengan/ferraro | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan AB

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Användarnamn: bengan/ferraro

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? Bengan#1558

Ange ditt födelsedatum 21 December 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag- 15:00 till 22:30
Tisdag- 15:30 till 22:30
Onsdag- 14:20 till 22:30
Torsdag- 15:00 till 22:30
Fredag -15:30 till 02:00/03:00
Lördag- 11:00 till 03:00
Söndag-11:00 till 22:30

Berätta om dig själv jag är en kille som älskar att vara med kompisar och att spela fotboll och ha det roligt. Jag gillar också att Rolspela med kompisar och att skratta och ha kul. Jag gillar också att träffa ny spelare och nya personer som jag aldrig har mött förut och så e jag en snäll och ödmjuk kille.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli Staff så kommer jag Satsa mer på Staff-jobbet istället för att sitta och RPA liksom. Jag kommer ta Staff-yrket upp till hundra prusent och hjälpa alla som behöver ha hjälpa. Jag kommer att hjälpa alla inne på servern oavsett vilka de är och om det är de som har gjort allt fel och RP:AT dåligt. Jag kommer även ta support så mycket jag kan och så länge jag kan och efter ett senario har gått fel så kommer vi diskutera om det. Jag kommer döma alla lika värda även om det är mina vänner eller bröder och sånt, Ingen ska behöva få en bann för något de inte har gjort t.ex. Jag kommer även Vara inne på forumet väldigt ofta och kommer vara aktiv VARJE DAG i support, forumet och in-game fast inte på samma gång då såklart. Om någonsitter i support och anklagar en kille ingame i dc:n t.ex. så kommer jag alltid be om video bevis och inte bara kan gå på vad folk sitter och säger som t.ex. någon säger att en kille bryter reglerna ingame och han har lämnat så kan jag inte bara gå på det och banna han utan jag måste ha ett video bevis så att det kan ha bevisats att saken faktiskt har hänt. Jag kommer även att kolla till folk lite sådär så att de inte bryter mot reglerna in-game som t.ex. Powergaming och sånt.
Och då är det speciellt på bankrån eller några andra rån. Så om man ska samman fatt hela så kommer jag att satsa all min energi på detta Staff-jobb och vara online väldigt länge och hjälpa mycket folk. Jag kommer även att ge all min energi på detta arbete för att jag brinner för att kunna hjälpa folk med deras problem som dom har ingame eller på dc:n.
Jag kommer vara aktiv varje dag och kunna röra mig fort mellan support, forumet och ingame så att jag kommer ta typ 30 minuter mellan varje så att alla ska få hjälp lika mycket tid som varandra.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Under hela min fivem kariär så har jag spelat på Multistaden och det är 737 timmar just nu.

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Det som får mig att vilja vara staff på multistaden är att liksom kunna känna det i sig att man ska få hjälpa folk och att kunna lösa ut deras problem som de har i dc:n eller T.ex. in-game. Och även för att kunna hjälpa multistaden växa och få en bättre underhållning för det som gillar att prata med nya folk i dc:n liksom att det kommer massa nya folk. Och det som får mig mer som att vilja bli staff är för att lära känna Staff-teamet lite bättre för jag har ju snackat med några i support och de var ju trevliga men jag vill liksom lära känna hela bunten och ha kul och prata även att hjälpa folk tillsammans så att man e 2 liksom

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag kommer kunna hålla koll på folket in-game så att inte folk säger rasistiska saker och olämpliga saker så att multistaden börjar få dåligt rykte om att det är massa rasister inne på servern. Även så kommer jag hålla koll så att de inte bryter mot reglerna så att multistaden blir en underbar rp inne på server.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej det har jag inte för jag har inte varit Staff på nån annan server innan eftersom jag bara har spelat på multistaden och det ska bli kul att få uppleva en ny händelse och hjälpa folk in-game på servern när det behövs och svara på ban överklagande och alla saker man gör inom Staff-yrket. Men jag kan olika kommandons.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Jag har ändå helt okej kunskaper för jag vet hur man skriver för att banna och kicka folk från multistaden även kommandot till noclip, även hur man dv:ar bort bilar och sånt och hur man bringar folk, hur man ger folk jobb och rankerna, hur man unbannar folk, och hur man tpmar.
och detta kommer jag bara använda när det behövs och när det är ett staff ärende

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag säga eftersom att om det är någon som ska säga något viktigt eller något som jag/ staff-teamet så lyssnar jag väldigt nogrant och tar mig till lära om sakerna han/hon säger.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server utom multistaden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka