Nekad bengan/ferraro | Ansökan till servervakt [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan AB

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Användarnamn: bengan/ferraro

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2005

Vad heter du på discord? Kungen#1558

Mellan vilka tider kan du oftast spela? när det är skola så kl 4 till 22 och helg 12 morgonen 23 om jag inte går ut och om jag går ut så kan jag spela i 7 timmar

Varför ska just du bli servervakt? varför just jag ska bli servervakt e för att det är ganska många som ej följer reglerna och tar falckbilar och mekonomen bilar och kör runt det är även såhär att vissa staffs skyller aldrig grejor på ett gäng och bara på ett annat därför ska jag ta en titt på det men eftersom jag kommer bli test servervakt så kommer jag ej göra det direkt. Jag älskar också att spela på denna server och skulle vilja hjälpa till med den. Det skulle vara en ära att bli servervakt.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att det är ganska många som ej följer reglerna och tar falckbilar och mekonomen bilar och kör runt det är även såhär att vissa staffs skyller aldrig grejor på ett gäng och bara på ett annat

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Vad menar du med "det är även såhär att vissa staffs skyller aldrig grejor på ett gäng och bara på ett annat " ?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka