- Meddelanden
- 126
- Reaction score
- 6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark
Vad heter du IRL? Kalle
Vad heter du på discord? Bengan#5382
Hur gammal är du? 15år
Hur länge har du spelat på Unive? typ 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet på så sätt att jag kommer att försöka anställa folk som jag märker har en bra och en hög rp nivå och som är berädda att jobba utan att lalla och ta jobbet seriöst. jag vet att Qpark har varigt lalligt innan och så tycker jag inte att det att det ska vara så jag kommer sätta stopp för lallandet och försöka göra så Qpark rullar igen och se till så de får en bra chef!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Qpark innan som anställd och tyckte att det var roligt. dock så vet jag att folk agerar väldigt konstigt emot Qpark, så fort man sätter en bot på någons bil så slår de ner en osv. detta är ej okej och detta ska få ett stopp!
Hur ofta kommer du vara inne? Så mycket som det går typ 5 timmar om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? japp!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!
Har du läst våra Regler? ja!
Vad heter du IRL? Kalle
Vad heter du på discord? Bengan#5382
Hur gammal är du? 15år
Hur länge har du spelat på Unive? typ 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet på så sätt att jag kommer att försöka anställa folk som jag märker har en bra och en hög rp nivå och som är berädda att jobba utan att lalla och ta jobbet seriöst. jag vet att Qpark har varigt lalligt innan och så tycker jag inte att det att det ska vara så jag kommer sätta stopp för lallandet och försöka göra så Qpark rullar igen och se till så de får en bra chef!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Qpark innan som anställd och tyckte att det var roligt. dock så vet jag att folk agerar väldigt konstigt emot Qpark, så fort man sätter en bot på någons bil så slår de ner en osv. detta är ej okej och detta ska få ett stopp!
Hur ofta kommer du vara inne? Så mycket som det går typ 5 timmar om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? japp!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!
Har du läst våra Regler? ja!