Nekad Bengan | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966536455/

Ditt Hex-ID: 11000013bfa7907

Vad är din discord tagg? bengaan

Vem var det som bannade dig? Wux (Tror jag)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-28 111744.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig på grund av att jag bröt mot en av serverns viktiga regler. Alla regler är viktiga och det är viktigt att man följer alla regler för att alla på servern ska kunna ha en rolig stund på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag valde att gå in på servern, Jag hadde varken medlemskap eller kriminell roll. Jag hadde en pistol i mitt inventory eftersom att jag har spelat som kriminell på servern många gånger. Jag var arg för att jag inte var medlem och jag valde att åka till bilfirman och skjuta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom att jag begick ett regelbrott på servern. Jag ångrar det grovt eftersom nu har mina vänner börjat spela på unive igen och de alla har roligt. Jag vill såklart vara med och spela. Jag vet att jag gjort fel och jag ber om ursäkt. Jag har spelat på unive välldigt länge och har även varigt helper, kriminell ansvarig, rp ansvarig, support ansvarig ett flertal gånger. jag vet själv att jag begått ett regelbrott och jag vet att denna ban är korrekt utplaserad. jag har nu tänkt över vad jag gjort och jag ångrar mig jättemycket. Jag gillar att spela på unive och jag gillar att vara en del av unives comunity eftersom att alla spelare är trogna till unive och trevliga. jag vill mer en gärna komma tillbaka till unive och fortsätta min rollspelande. Jag har många roliga minnen från unive. Jag är redo på att göra flera roliga rp senarion och fortsätta ha roligt på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivigt bannad ganska många gånger eftersom att jag spelat på unive välldigt länge. Jag har lärt mig av alla mina tidigare avstängningar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backa tillbaka tiden så skulle jag inte gått in på servern och förstört, jag skulle bara låtit det vara eftersom jag vet att jag alltid vill spela på unive och jag vet att jag kommer ångra mig igen efter ett tag. Jag har lärt mig detta nu och i framtiden så kommer jag inte förstöra rpn på unive bara för att jag är frustrerad. När jag märker att jag har en dålig dag så kommer jag spela något annat skjut spel så jag inte förstör för andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig massa saker efter min ban och jag kommer aldrig göra om detta misstag!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Jag kan inte få en bild på ban medelandet pga att jag fortfarande kan komma in på server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka