Accepterad Bengan.. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan..

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966536455/

Ditt Hex-ID: 11000013bfa7900

Vad är din discord tagg? bengaan

Vem var det som bannade dig? Det var Wux som bannade mig

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Namnlös.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom att jag gjorde fel och jag vet att jag bröt mot serverns regler. Jag ångrar det jag gjort och vet att det var fel. jag har ändrat på mig och detta kommer aldrig hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag valde att gå in på servern för att träffa mina vänner som jag spelat med innan. Jag tog upp min telefon och såg att alla kontakter blivit rensade och det fanns inget sätt att kontakta mina vänner på. Jag kände ilska och efter detta så drog jag till bilfirman och tänkte köpa en bil men hade inga pengar heller efter detta så blev jag väldigt arg och ilska är inget man ska ta ut på servern. Jag sprang ut från bilfirman där det också stod massa ickemedlemmar som höll på att hetsa och detta gjorde mig rasande så jag tog fram vapnet jag hade och sköt dom vilket var jätte dumt och jag ångar det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Jag vet att jag gjort fel och jag ångrar det jättemycket. Jag ber om ursäkt och jag hoppas att ni har överseende och låter mig fortsätta spela på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har flera tidigare banns på servern eftersom att jag spelat på unive nästan 4år. Jag har lärt mig av alla mina tidigare banns och jag har ändrat på mig. Många av mina tidigare banns har varigt felaktiga och jag har blivit unbannad ganska direkt efter bannen placerats

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i att ta ut min ilska på människor som bara vill förstöra rpen för andra och gått därifrån. Om detta skulle utspelas idag så vet jag att jag hadde gjort annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag inte ska spela om jag är frustrerad och jag har lärt mig att lugna ner mig själv och kontrollera mig i stressiga situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka