Accepterad Bengan | Ansökan till Servervakt [RAZIK, BubbleGum)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bengan..

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad heter du på discord? Bengan#5382

Ange ditt födelsedatum 16 September 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar- 16:00-21:00
Helger-14:00-04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Typ ett år med pauser

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 20 gånger Det går inte att klistra in en bild men typ 15 av de ban är när jag var ny ock inte kunde reglerna eller när jag har blivigt felaktigt bannad. jag har inte varigt bannad på typ 3 månader

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person/spelare som har ett fåtal perms som man använder när man ser regelbrytare, en servervakt ska ej leta aktivt efter lallare utan tar åtgärder på de man ser under rpns gång. en servervakt har uppgiften att hålla serven ren ifrån lallare och hjälpa till att tex dva de bilar som står ivägen och kicka, banna de regelbrytare som man ser.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag skulle kunna hjälpa att få bort lallare som förstör för andra på servern. Jag skulle kunna få bort onödiga bilar på motorvägen som bara förstör och gör onödiga Staff reports om att de krockat in i en bil och vill ha en ress. För att de känner sig oskyldiga för att ingen satt i bilen eller kontrollerade den. Jag hade kunnat försöka höja rp nivån på de flesta spelare och för att vi ska kunna höja rp nivån så måste vi göra det tillsammans. Och desto fler vi blir desto bättre och bättre kommer det att bli. och jag kommer göra allt i min väg för att ta försöka få det bra i unive med rpn. och att hjälpa till med alla som lallar och gör dåliga saker/ folk som inte kan bete sig och då kan jag bidra med att kicka dom och skriva i sv chat och ta det vidare med en support om det var en ban. Jag kommer att bidra med svbans/kicks vid regelbrott. Jag kommer att dva trasiga/övergivna bilar på t.ex motorvägen. Jag kommer att göra mitt bästa för att staff teamet ska kunna fokusera på de mer seriösa sakerna/scenarion. Jag kommer att använda mig utav /revive (id) om någon ligger död i spawn, eller om någon råkar missclicka under ett scenario. Jag kommer att göra mitt bästa för att göra min omgivning till en bättre plats. Ser jag någon göra fel så kommer jag att varna dem i OOC chatten först, sen kommer jag att kicka dem och om det är grovt kommer jag att i sista utväg svbanna dem. Om det är riktigt grovt kommer jag att svbanna dem, ta klipp och efter det prata med en högre uppsatt (trainee/staff) så att personen kan få en längre ban.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är kortfattat när en servervakt använder sina perms på fel sett som tex Bannar folk utan anledning eller bannar folk mitt under senario eller liknande. koruption är typ samma sak som abuse. korruption är att du bär din servervakt roll på fel sätt och inte använder den som man ska.

Tillbaka