Inaktuell Bengan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan..

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad heter du på discord? Bengan#5382

Vad är ditt hexid? 11000013bfa7907

Ange ditt födelsedatum 4 September 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig är att jag har varigt staff innan 2 gånger och tycker att det är roligt att hjälpa servern. jag känner inte att jag vill ta det ansvaret som staff innebär men jag vill ändå hjälpa servern lite. så då tänkte jag att jag kunde ansöka till medlemskaps ansvarig. jag kommer göra allt jag kan för att unive ska få in bra och kunniga medlemmar på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag hoppas att jag blir godkänd eftersom jag tycker att jag har ganska goda erfarenheter och vet hur jag ska agera och jobba om jag blir medlemskaps ansvarig. jag kommer att se till så unive får in bra och kunniga medlemmar som kan bidra med rolig rp på servern. jag kommer vara mycket aktiv.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska möta folk som man själv skulle villja bli bemött. alltså med en god ton och vara trevlig och snäll och ta hänsyn till alla och deras svårigheter. jag kommer bemöta alla snällt och lungt och se till så ingen är nervös när de ska ta sin intervju osv.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill göra så att Medlem är inget man blir för att kunna lalla mer utan faktiskt göra nytta på servern och att Medlems rollen ska bäras med stolthet.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Kunna alla regler
2. veta iaf lite hur man rpar

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? mitt ansvar är att se till så alla vågar ta sin intervju och att jag ska vara trevlig. jag vet själv att när jag skulle ta min intervju vart jag inte så bra bemött när jag skulle ta min intervju. jag tycker att det är viktigt att vara trevlig och snäll mot alla. mitt ansvar är också att se till så alla som blir medlem kan reglerna och kan följa dem.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar: 16,23// helger 12,04

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon annan server, bara unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag tycker det är ganska svårt att skriva långa texter men har försökt mitt bästa och får se hur långt det tar mig. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka