Nekad Bengan AB | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan AB

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053950169/

Ditt Hex-ID: 110000141304cd9

Vad är din discord tagg? AdAm#1558

Vem var det som bannade dig? 4Anders

Hur lång tid var din ban? 13 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? servern står det suntförnuft krim utan krim rollen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att när vi skulle åka och klippa en kille som körde en divo och då så följde vi efter han och då så började han skjuta mot oss så vi sköt tillbaka och han prickade köraren i våran bil så vi körde rakt in i vägen och de körde också rakt in i vägen för jag sköt deras förare men jag sköt efter vi hade krockat och det gjorde de andra också så det räknas och eftersom det räknas som powergaming så bannade staff mig för det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog det lungt och chillade liksom sedan så kom min kompis till mig och sa att han behövde hjälp med att klippa en kille och då så ställer jag upp såklart så jag går där lliksom och hoppar in i min lamborgini urus och skriver i twt att jag söker en kille som heter william smith och ska klippa honom och då när jag tänker göra det så skjuter jag mot han och så och lägger lite drivebys och då så blir jag bannad av Anders.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ej det var ingen felaktig ban utan dert var jag som gjorde fel på båda sitsen när jag sköt och hade vapen utan krim rollen

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag och de är när jag råka köra på en staff och han tog det som vdm men jag vet att man aldrig ska vdma eller något sånt sedan att jag var bannad från dcn en gång och då var jag bannad ingame och sedan att jag snackade ett rån på lyxfirman och det vet jag att det inte är okej eftersom att det är GZ
Jag har lärt mig aav alla bans jag har fått och jag kommer lära mig av denna också

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha betet mig bättre och tänkt till en sista gång innan jag gjorde det liksom och inte bara gjort det bara för det var kul som t.ex dc och sedan på fivem servern så skulle jag ha läst de nya reglerna om krim rollen och inte bara kört på liksom. Jag förstår nu att det gäller att tänka till och detta kommer ej hända igen jag lovar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Tyvärr så har du gjort en banöverklagan idag som redan blivit nekad samt så vill jag att du gör en banöverklagan för att bli unbannad på dcn före du blir unbannad på servern annars kommer du bara bli bannad igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka