Nekad Bengan AB | Ban överklagan [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan AB

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053950169/

Ditt Hex-ID: 110000141304cd9

Vad är din discord tagg? AdAm#1558

Vem var det som bannade dig? vet ej kan inte se det

Hur lång tid var din ban? den är permanent eftersom jag är bannad i discorden

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? står inget det är bara att dc gruppen är borta från min server list

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev något i OOC jag kommer inte riktigt ihåg men jag skickade en länk som var olämplig jag tror det var den dära Biktor länken där det är en kille som visar sin leksak när han går i skogen lixsom. De valde att banna mig eftersom de säkert tyckte det inte var lämpligt för spelarna att se sånt. Och jag ångrar också det jätte mycket och det kommer verkligen inte hända en gång till. Sedan så tror jag att staffsen valde att banna mig för att Det finns typ 10 åringar som kör på denna server och de ska inte behöva se sådant som jag skickade i gruppen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis satt i ett discord samtal då han hittade en vedio på internet han kollade på den och tyckte den var rolig och då så vissade han den för mig. När jag såg den så tyckte jag att det var kul så jag garvade och skulle tycka det var en rolig grej att skicka den i OOC chatten i Multistadens RP discord. Sp jag tryckde på copy och skickade den i OOC chatten vilket var en dålig ide. Sedan så försvann DC servern och då hade jag förståt att jag hade blivit bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban utan staffsen gjorde helt rätt för sånt ska man inte skicka i sånna chatter och jag har lärt mig felet jag har gjort och nu vet att man inte ska göra så

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en gång då jag och min kompis satt i support med trippy och vi snacka om vår vän som skulle bli blacklisted. Jag blev arg och erapade i micken vilket va dumt då trippy bara gjorde sitt jobb. (länge sedan)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte skickat den dära vedion och tänkt med hjärnan istället för något annat. Jag skulle inte ha gjort det säger jag bara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man ska bete sig och inte skicka olämpliga saker ( om den blir Nekad så vill ja gärna att ni förklarar varför)

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top