Nekad Bengan AB | Ban överklagan [Foxiz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan AB

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053950169/

Ditt Hex-ID: behövs ej

Vad är din discord tagg? AdAm#1558

Vem var det som bannade dig? vet ej

Hur lång tid var din ban? den är permanent eftersom jag är bannad i discorden

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? står inget för dc gruppen är borta och för servern för det står bannad från dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev något i OOC jag kommer inte riktigt ihåg men jag skickade en länk som var olämplig jag tror det var den dära Biktor länken där det är en kille som visar sin leksak när han går i skogen lixsom. De valde att banna mig eftersom de säkert tyckte det inte var lämpligt för spelarna att se sånt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En vän skickade den länken till mig och jag garvade så jag tyckte det skulle bli kul att skicka den så sedan så skickade jag den i OOC och då så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban utan staffsen gjorde helt rätt för sånt ska man inte skicka i sånna chatter och jag har lärt mig felet jag har gjort och nu vet att man inte ska göra så

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var att jag satt i ett call så blev jag arg och skrek sedan fick jag en ban och andra gången kommer jag inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skickat länken och tänkt lite innan jag gjorde det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka