Nekad Bengan AB | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bengan AB

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053950169/

Ditt Hex-ID: 110000141304cd9

Vad är din discord tagg? AdAm#1558

Vem var det som bannade dig? 4Anders och den som banna mig i dc vet jag ej

Hur lång tid var din ban? 13 dar på servern och permanent i dc

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? står inget för dc gruppen är borta och för servern står det suntförnuft krim utan krim rollen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att när vi skulle åka och klippa en kille som körde en divo och då så följde vi efter han och då så började han skjuta mot oss så vi sköt tillbaka och han prickade köraren i våran bil så vi körde rakt in i vägen och de körde också rakt in i vägen för jag sköt deras förare men jag sköt efter vi hade krockat och det gjorde de andra också så det räknas och eftersom det räknas som powergaming så bannade staff mig för det. OCh för dc så tror jag de banna mig för att det var sent på natten och jag skicade nån rolig vedio med nått olämliht ord i och då så tykcte staffsen att det inte var okej och då så fick jag ban. Jag ångara det grovt och det kommer inte hända igen om jag får UBan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog det lungt och chillade liksom sedan så kom min kompis till mig och sa att han behövde hjälp med att klippa en kille och då så ställer jag upp såklart så jag går där lliksom och hoppar in i min lamborgini urus och skriver i twt att jag söker en kille som heter william smith och ska klippa honom och då när jag tänker göra det så skjuter jag mot han och så och lägger lite drivebys och då så blir jag bannad av Anders. Och det som hände i dcn vbar så att jag och min kompis satt och chillade galet och då så skickar han en video till mig som jag tyckte var supper rolig och när han hade skickat den så klickade jag på copy och då så skickade jag den dära roliga vedion i ooc chatten i discorden och staffsen måste ha tyckt att det var olämliga ord i den så de banna mig för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban utan dert var jag som gjorde fel på båda sitsen när jag sköt och hade vapen utan krim rollen och hållde på och sedan att det inte var felaktig när jag skickade videon i discorden eftersom de tycker att det inte är okej att folk ska höra sådan fulla saker och att det kan finnas 12 som inte får höra det liksom. Jag fattar varför stafsen bannade mig på både servern och i dcn fullt förstårligt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag och de är när jag råka köra på en staff och han tog det som vdm men jag vet att man aldrig ska vdma eller något sånt sedan att jag var bannad från dcn en gång och då var jag bannad ingame och sedan att jag snackade ett rån på lyxfirman och det vet jag att det inte är okej eftersom att det är GZ
Jag har lärt mig aav alla bans jag har fått och jag kommer lära mig av denna också

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha betet mig bättre och tänkt till en sista gång innan jag gjorde det liksom och inte bara gjort det bara för det var kul som t.ex dc och sedan på fivem servern så skulle jag ha läst de nya reglerna om krim rollen och inte bara kört på liksom. Jag förstår nu att det gäller att tänka till och detta kommer ej hända igen jag lovar.. Snälla ge mig en sjans till

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att man ska bete sig och vissa att man kan bete

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Jag vill att du skriver 2 olika överklagan. 1 för dc och 1 för fivem. Detta gör det lättare att se vad som hänt kring bannen. Välkommen om 24h att skriva en ny överklagan.

Tillbaka