Nekad Bengaan | Ban överklagan (Moberg)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Begnt Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198426370152/

Ditt Hex-ID: 11000011bc83068

Vad är din discord tagg? Begnt Johansson#2550

Vem var det som bannade dig? Moberg

Hur lång tid var din ban? 1 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, kör överdrivet snabbt i stan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han såg att jag körde lite för fort en vad man egentligen kan köra, och det förstår jag att man tar tag i om man ser någonting sånt, och såklart vet ju inte hur det så ut från hans skärm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Då jag satt i Donation rum #1 då vi håller på att göra gäng, vi var strax klara. Då jag hoppa ingame, och jag menade inget med att bara för att jag satt i donations rum betyder det att jag inte ska RPA. Såklart jag rpa, det jag inte tänkte på va ju hastigheten, vilket jag nu tycker var riktigt dumt av mig, för kom på att jag körde förbi sjukhuset ganska snabbt. Dessutom torget, men tycker kanske inte jag borde fått 1 dagars ban för det, eftersom jag max körde i kanske 150-200 kmh förbi torget och sjukhuset. Sen vet jag inte hur det såg ut på hans skärm, såklart. Men han gör bara sitt jobb såklart, har varit Staff detsamma.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban, för såklart han kan inte exakt säga hur snabbt jag körde. Men den bilen jag har, är så snabb och eftersom den sitter fast på marken ser det ut som man kör överdrivet snabbt när man inte ens kör så snabbt. Sen såklart ska jag tänka på hur snabbt jag kör, nu när tänker efter så ångrar som fan, eftersom gänget är skapat nu. Och efter Restart så kommer gänget att vara igång, då vill jag ju såklart kunna köra.

Var inte meningen att köra så snabbt, var bara så taggad på att starta gäng igen typ. Sen taggad på att se huset först och främst, så tänkte inte direkt på hastigheten, vilket vara riktigt dumt. Och jag hoppas verkligen att jag kan få bli unbannad, så att jag inte behöver vänta, medans dom andra redan är inne osv.

Kommer tänka på hur snabbt jag gör till nästa gång det kommer att jag ska någonstans. Hoppas jag kan få bli unbannad Moberg, för vill så gärna kolla nu osv, när det blir restart och allt är inne. Fett taggad, ska bli kul att se osv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för copbait, engång då det såg ut som jag försökte få polisen attention, men har redan lärt mig av det. Har aldrig hänt sen dess.

Kommer inte ihåg många av mina bans faktiskt, vissa har varit felaktiga. Då jag fick det ibland när jag precis börjat köra på servern. Men annars har jag ej kollat, kanske ska se ifall jag kan göra det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Såklart! Hade kunnat tänkt på hastigheten, att jag ändå har alltid att ta mig ditt. Ifall jag kör mer säkert, och realistiskt såklart.
Ska fan ta och tänka till, till nästa gång sånt här händer. Innan jag bara skiter i för att ta gasen i bort, köra hur jag vill.

Sen om du tänkte att jag menade att bara för att jag sitter i donations rum, så behöver jag inte RPA. Menade verkligen inte så, spelar ingen roll om jag sitter där, ska ändå RPA. Menade inget sånt om du inte trodde det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp! Kommer tänka på hur snabbt jag kör till nästa gång, att ändå tänka på att jag har alltid som finns.
Så att det inte händer igen, och jag råkar hamna i någon större scenario grej. Tänk om jag krockar osv, eller till och med krockar med någon. Då rpar man på det, men kan ändå gå riktigt fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det vet jag

Jag nekade din överklagan för någon timme sedan. Du får sitta av denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka