Nekad Bengaan | Ban överklagan (Moberg)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Begnt Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198426370152/

Ditt Hex-ID: 11000011bc83068

Vad är din discord tagg? Begnt Johansson#2550

Vem var det som bannade dig? Moberg

Hur lång tid var din ban? 1 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, kör överdrivet snabbt i stan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde la för snabbt antagligen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i donations rum 1, då vi håller på att fixa upp gänget. Då jag precis gick in och var påväg till Cayo Perico, där huset ligger. Så körde jag lite för fort, sen blev jag bannad. Vilket jag tycker är riktigt dåligt, och jag kommer berätta här nere istället varför.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker den var lite felaktig, yes jag körde lite för fort. Men på ban står det, sunt förnuft kör överdrivet snabbt i stan, körde inte ens inne i stan. Det var på motorvägen där man ändå kan köra okej snabbt, inte många heller där. Dessutom var det en snubbe framför mig som körde snabbare, som inget hände med. Sen såklart när man är Helper, och speccar så kan det vara svårt att se exakt, eller exakt hur snabbt man kör osv. Är inte arg på Moberg eller någonting, han gör sitt jobb. Har själv varit Staff, kommer såklart tänka nästa gång, och inte köra så snabbt. Ska tänka på hur snabbt jag kör. Det felaktiga tycker jag bara var att du säger i ''stan'' det var inte i ''stan'' som andra tänker. Det var dessutom på en motorväg som sagt. Aja hoppas bara att du godkänner bannen, så jag blir unbannad eftersom 1 dag vill jag ej behöva vänta, eftersom gänget förmodligen startar imorgon, då vill jag gärna kunna vara med och köra, istället för att vara bannad medans andra kör.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte exakt hur många bans jag har, har ej kollat. Kan gärna berätta om mina bans, men orkar inte göra det nu. Spelar ändå nog ingen roll, har aldrig gjort om dom typ, så har ändå lärt mig av dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt på farten, kanske inte kört så snabbt. Men personen körde snabbare, så det blev ju lite ett race kan man säga.
Men kommer inte göra om det, kommer tänka till nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kommer som sagt tänka på hur snabbt jag kör, och inte bara gasa tills jag kör toppfart. Sen körde jag inte jätte snabbt, men ska tänka på farten till nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%

Du kör förbi sjukhuset och torget i otroliga hastigheter. Det spelar ingen roll om du sitter i donations eller ej, när du är inne på servern så RPar du precis som alla andra och du kan inte göra vad du vill bara för du sitter i donations rummet. Du får sitta ut denna då du ej verkar förstå att man inte toppar en bil i stan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka