Accepterad Bengaan | Ban överklagan (Amo_147)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Begnt Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198426370152/

Ditt Hex-ID: 11000011bc83068

Vad är din discord tagg? Begnt Johansson#2550

Vem var det som bannade dig? Amo

Hur lång tid var din ban? 7 timmar och 11 minuter kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kör in i en vägg och RPar inte på sakdorna

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Körde visst in i en väg, och sen Rpade jag inte på skadorna. Mr Amo.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän hade precis då kört på till garaget, då jag la ut min bil och vara på väg att köra ut. Detta var garaget vid torget under torget, då jag mitt spel, alltså inga texturer var inne för mig. Så såg inget, antar att jag råkat krocka, vet att jag gjorde det lite men trodde inte det vara någonting jätte illa, så jag fortsatte köra. Sen 2 sekunder senare kraschar mitt spel. Så kommer jag inte in igen, sen när jag väl är på väg in, då blir jag bannad för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nope det var ingen felaktig ban, det var rätt av Amo faktiskt. Ser man en spelare köra rakt in i en väg och därefter, inte välja på att rpa på skador, och bara köra därifrån. Så är det såklart Power gaming. Hade jag varit Staff nu så hade jag nog gjort samma sak, eller i alla fall tagit tag i det.

Så säger inte att Amo gjort någonting fel, bara att jag såg ut hur stor krocken var för mig, bara att jag krockade lite granna. Sen såklart ser det ju ut för alla på olika sätt. Men bannen var inte felaktig, utan den var helt rätt. Bra jobbat skulle jag säga!

Bara lite fel av mig att jag ändå inte valde att rpa på skador eller någonting. Lite dumt, ska göra det till nästa gång.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för copbait, när det då såg ut som jag försökte få polisen så att säga attention.
Men det var ett tag sen, har jag redan lärt mig av och har aldrig gjort om det sen des.
Har ett par felaktiga bans, då som jag fick från början när jag började köra på Unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade faktiskt kunnat valt att stanna, använt /sme
Dessutom hade jag även egentligen kunnat använt skador, alltså att jag fick ont osv.
Men hade ju precis tagit ut bilen, så orkade inte RPA på det. Även dock jag egentligen skulle gjort det, vilket jag borde gjort och vilket jag kommer då göra till nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att även ifall jag precis tagit ut bilen, eller om jag inte ens ser texturer, eller att krocken för mig inte ser stor ut. Ska jag även RPA på det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det vet jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka