Accepterad Bengaan | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Begnt Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Matte

Ditt discordnamn: Begnt Johansson#2550

Ange ditt födelsedatum 9 April 2004

Varför ska just du bli staff? För att jag anser mig själv som en bra Staff, då jag faktiskt redan varit med i Staff Teamet en gång förut. Nu har jag bestämt mig för att gå försöka gå med i Staff Teamet igen, då jag vill kunna både snacka med många andra nya Staff, dessutom många redan jag känner. Såklart jag kan snacka med dom utan att vara Staff, men var riktigt kul när man t.ex. satt i Support, och hjälpte folk, eller till och med speccade och bara softa medans SPEC. Men jag är här för att jag såklart vill förbättra servern, innan jag då inte var SV. Var det extremt mycket folk som antingen inte kunde bete sig, eller bara inte kunde reglerna. Alltså dom bröt mot reglerna, nu är jag såklart SV igen. Har varit det ett tag, och tycker jag själv är lämplig som SV. När jag faktiskt tog Servervakt intervju, så svarade jag faktiskt inte på alla frågor. Men det tyckte inte ens Serverakt Ansvarig att jag behövde, då jag faktiskt sa allt på typ 2 frågor, då han tyckte jag var riktigt lämpligt för rollen. Men det är inte tanken.

Jag är här för att nå mitt mål när det gäller Staff laget. Både att såklart hjälpa folk på servern, och förbättra servern. För både spelarna, och just dig Philip. Men mitt mål med att bli Staff igen är att vara kvar på laget så länge jag bara kan, och spelar ingen roll om det tar lång tid till jag lyckas bli Mod, så länge jag når mitt mål att bli Donations Ansvarig, så är det perfekt!
Därför kommer jag ta detta EXTREMT seriöst, och verkligen se till att jag lyckas tillslut få den rollen, kanske till och med börjar bli lite sugen på att testa på Servervakt Ansvarig, eller Krim ansvarig. När jag faktiskt var Staff så hade jag en gång varit Jobb Ansvarig, vilket jag längre inte ville vara. Hjälpte riktigt mycket med i support dessutom, när jag då inte ens hade rollen.
Det var då för att Support Ansvariga, själv inte kunde eller såg att folk satt i support. Tycker faktiskt ifall man har den rollen, så ska man hålla koll på när folk hoppar support, så att det inte samlas för mycket folk i support. Så att det inte heller bli en massa medlemmar som spammar generellt eller chatten. ''Kan du ta mig i support, har väntat jätte länge nu'' Förstår att ibland kanske man sätter sig i support, för man behöver hjälp fort osv. Det förstår man, men man ska ändå låta Staff ta sin tid, dock ibland när folk bad mig om att ta dom i support, eller annat. Så hjälpte jag dom faktiskt, såklart. Inte skrev till dom att man ej ska Pinga staff, att be dom ta dig i support. Såklart inte okej, hade sagt till ifall någon gjorde det för ingen anledning.
Men annars ser jag ju till att hjälpa så många som möjligt.

Som sagt är jag Boss i mitt gäng, vilket jag var då innan när jag precis gick med i Staff laget innan. Men det spelar ingen ROLL, löste det ändå perfekt. Kan både hålla RP nivå, och Staff arbete extremt bra. Kommer se till att jag såklart säger till dig Philip eller någon annan högre, innan jag ska RPAR, efter jag då gjort en massa Staff Arbete.

När jag väll blir Staff kommer jag se till att både medlemmar som har och inte har SV perms se till att dom sköter sig, t.ex. finns många SV som faktiskt abuse sin roll, eller använder denna för andra onödiga anledningar. Vilket ej är okej, vilket jag kommer ta åtgärder av. Såklart om någonting händer, så kommer jag såklart klippa så jag kan vissa i framtiden, ifall hen tror att hen blivit lurad. Men som sagt, om folk ska DM mig och be om ''Kan du unbannad mig snälla, var jätte upptagen'' Nej, du får göra en ban överklagan precis som alla andra.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Är extremt mycket aktiv, då jag var Staff var jag aktiv väldigt länge. Har varit det nu ett par dagar nu, men kan vara aktiv hela dagen om det behövs.

Då senaste jag var Staff, var jag ibland uppe hela natten till och med, och gjorde Staff Arbete, hjälpte andra osv.
Men annars om du vill såklart ha en tid, det är olika såklart beroende på hur dagen ser ut för mig. Men annars upp till 10 timmar.

Hur länge har du spelat på Unive? Snart ett år, kanske till och med ett år. Vet fortfarande inte riktigt!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp, såklart!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope, var det första gången jag började som Staff. Men det är jag verkligen inte längre, är redan att jobba inför alla roller nu.

+rep riktig kung. bra och trevlig. Har varit tidigare staff så han vet vad han gör

+rep han har vart staff innan och gjort ett jätte bra jobb och han förtjänar det igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka